Concurs – Consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartiment Cadastru, Fond Funciar și Registru Agricol

Primaria comunei Săcelu, cu sediul în comuna Săcelu, sat Săcelu județul Gorj, organizează concurs / examen de promovare în gradul profesional imediat superior, celui deținut de funcționarul public – Consilier, clasa I, grad profesional superior, Compartiment Cadastru, Fond Funciar și Registru Agricol din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Săcelu, județul Gorj, respectiv în funcția publică de executie de: consilier, clasa I, grad profesional superior, în conformitate cu prevederile art. 478 și 618 alin (4) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de desfășurare a concursului / examenului de promovare: Concursul / examenul de promovare în grad profesional se va desfășura la sediul Primăriei comunei Săcelu, județul Gorj, astfel:
– proba scrisă, în data de 29 septembrie 2021, ora 10.00;
– proba interviu se va susține cu respectarea dispozitiilor art. 56 din HG nr.611 /2008, cu modificările și completările ulterioare.

Condițiile de participare la concursul și examenul de promovare:
Pentru a participa la concursul / examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, conform prevederilor art. 479 alin (1), cu excepția literei b) din OUG nr.57 /2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, funcționarul public trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– să aibă cel puțin 3 ani vechime, în gradul profesional al funcției publice din care promovează;
– să fi obținut cel puțin calificativul ,,bine” la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani de activitate;
– să nu aibă o sancțiune disciplinară neradiată în condițiile prezentului cod.

Dosarele  de concurs/ examen: se depun de către candidați, la sediul Primăriei comunei Săcelu, judetul Gorj, în termen de 20 de zile de la data afișării anunțului privind organizarea examenului  de promovare, respectiv de la data de 27.08.2021  până la data de 15.09.2021 și trebuie să conțină în mod obligatoriu următoarele documente:
– Adeverință eliberată  de compartimentul Resurse Umane în vederea atestarii vechimii în gradul profesional din care promovează;
– Copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din utimii 2 ani de activitate;
– Adeverinta eliberata de compartimentul Resurse umane în vederea atestarii situatiei disciplinare a functionarului public, in care se mentioneaza expres daca acestuia i-a fost aplicata o sanctiune disciplinara, care sa nu fi fost radiata.

scroll to top
Sari la conținut