Concurs de promovare în clasa

Avand în vedere prevederile art. 618 alin. (2) din O.U.G. nr. 5712019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, organizat în baza excepțiilor prevăzute de (se va avea în vedere temeiul legal aplicabil, după caz) art 144. și art.145:

  • Art. II din Legea nr. 203/2020 pentru modificarea și completarea Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19
  • Alte prevederi legate

vă înștiințăm cu privire la organizarea concursului de promovare în clasă din funcția publică de execuție Referent superior în Consilier, clasa I, grad asistent, gradație 5, în Compartimentul Buget, Finanțe, Taxe și Impozite, în aparatul de specialitate al Primarului Comunei Săcelu, județul Gorj.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Probele stabilite pentru concurs sunt:

  • selecția dosarelor,
  • proba scrisă;
  • proba interviu.

Data, ora și locul sau locația desfășurării probei scrise – 08.11.2021 ora 10,00 la sediul Primăriei Comunei Săcelu, localitatea Săcelu, sat Săcelu, strada Principală, nr.87, județul Gorj.

Data, ora și locul sau locația desfășurării probei interviu – maxim 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise la sediul Primăriei Comunei Săcelu, localitatea Săcelu, sat Săcelu, strada Principală, nr.87, județul Gorj.

Data până la care se pot depune dosarele de înscriere – termen de 5 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a instituției, adică începand cu data de 22.10.2021 ora 8.00 până la data de 27.10.2021 ora 15,00.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: Primăria Comunei Săcelu, comuna Săcelu, sat Săcelu, strada Principală, nr.87, județul Gorj, telefon/fax 0253275502 / 0253274687, e-mail primariasacelu@gmail.com , numele și prenumele persoanei de contact: Popescu Floarea Elena – consilier asistent – Responsabil Resurse Umane.

scroll to top
Sari la conținut