Având în vedere necesitatea prevenirii răspândirii, limitării infecției cu COVID-19, la nivelul Primariei Comunei Săcelu au fost luate următoarele măsuri:
- Cererile privind eliberarea de adeverințe, certificare de atestare fiscală, sau orice alte documente, însoțite de numărul de telefon al solicitanților, vor fi depuse la Compartimentul Registratură, urmând a fi ridicate din același loc a doua zi. In situața în care cererile vor fi soluționate într-un timp mai scurt, solicitanții vor fi contactați telefonic de către funcționarii Primariei Săcelu.
- În ceea ce privește activitatea Biroului Impozite și Taxe Locale, se va asigura funcționarea în regim restrâns, accesul fiind limitat în sensul asigurării unei distanțe minime necesare între persoane.
- De asemenea adresăm rugamintea cetățenilor să evite pe cât posibil deplasarea la sediul Primăriei Săcelu și să solicite informații la numărul de telefon 0253/275502.
Se pot transmite cereri pe adresa de e-mail: primariasacelu@gmail.com
Vă mulțumim pentru înțelegere și va rugam să vă informați doar din sursele autorizate și să urmați recomandările autorităților.